23 Ogos 2011

Temui saya di Uni. Malaya mulai Sept ini

Alhamdulillah! Dengan izin-Nya, saya bakal beroperasi di Pejabat Perundingan Keluarga dan Guaman Syarie (PPKGS), UM mulai September ini.

Justeru, bagi mereka yang ingin mendapatkan khidmat saya sama ada konsultansi kes perkahwinan dan rumahtangga, gangguan emosi, perlukan sokongan dan motivasi untuk meneruskan hidup serta khidmat nasihat dan perwakilan kes guaman syarie, boleh lah bertemu saya di Pejabat Perundingan Keluarga dan Guaman Syarie, C205, Blok C, Akademi pengajian Islam, Uni. Malaya, Kuala Lumpur.

Pejabat akan beroperasi mulai 7hb September ini dan akan dibuka mengikut waktu pejabat biasa; iaitu setiap Isnin hingga Jumaat; 9am hingga 5.00pm dan Sabtu minggu kedua dan keempat sahaja; 9am hingga 1pm.

Bagi memudahkan pengurusan, saya nasihatkan anda mengesahkan temujanji untuk bersemuka bersama saya terlebih dahulu, masih dengan prosedur yang sama iaitu anda perlu bank in sejumlah bayaran ke akaun dan untuk PROMOSI TEMPAT OPERASI BARU, ada diskaun istimewa menanti anda bagi SETIAP SESI TEMUJANJI BERSEMUKA sepanjang SEPTEMBER 2011 ini.

Anda hanya perlu jelaskan bayaran booking berjumlah RM100 dan bayaran tambahan selepas sesi temujanji berakhir (maksima 1 jam 30 minit) berjumlah RM30 sahaja. Untuk booking, sila bank in RM100 ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama anda ke talian 013-2545965 atau hubungi talian 03-79676117. Jika ingin terus ke PPKGS, anda tetap perlu jelaskan RM100 untuk booking sebelum dibenarkan bersemuka dengan saya.

Bagi mereka yang tidak dapat bersemuka; masih boleh gunakan temujanji melalui telefon atau chat YM. Hanya bank in kan RM100 ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh ke talian 013-2545965 dan maklumkan anda inginkan temujanji menerusi panggilan telefon. Anda boleh berkongsi masalah anda dengan saya selama tempoh 1 jam 30minit.

Temujanji anda akan ditetapkan berdasarkan kekosongan jadual yang terdekat dan anda akan diberikan nombor telefon untuk anda hubungi saya pada masa yang ditetapkan. Tolong maklumkan nombor yang akan anda gunakan untuk hubungi saya nanti. Nombor lain selain daripada yang diberikan, tidak akan dilayan.

Bagi temujanji menerusi menerusi Yahoo Messenger, bank in kan RM100 ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh dan maklumkan anda inginkan temujanji menerusi menerusi khidmat Yahoo Messenger. Sertakan sekali ID (alamat) Yahoo Messenger anda. Temujanji anda akan ditetapkan berdasarkan kekosongan jadual yang terdekat dan anda boleh chatting bersama saya selama 1 jam 30minit.

Bagi Ahli Kelab Eksekutif Bina Bahagia, sila maklumkan keahlian anda dan anda akan diberikan info berkaitan diskaun khusus untuk anda, menepati hak keistimewaan anda sebagai ahli. Untuk makluman, keahlian dibekukan sementara bererti tiada keahlian baru diterima.

PERINGATAN PENTING!!! Jika anda tidak dapat tunaikan temujanji yang telah ditetapkan, mohon kerjasama untuk maklumkan kepada PA saya, SMS ke talian 013-2545965 selewat-lewatnya dua jam sebelum jadual yang telah ditetapkan. Kegagalan anda berbuat demikian akan menyebabkan anda dikenakan penalti.

Untuk makluman, saya tidak akan batalkan temujanji yang telah anda tangguhkan maka saya terpaksa tetapkan penalti ini bagi mengelakkan tangguhan saat-saat akhir disebabkan tangguhan anda tersebut mengganggu jadual saya dan orang lain. (Hanya tangguhan atas sebab kecemasan sahaja dibenarkan dan tidak akan dikenakan penalti- maklumkan kpd PA saya butiran kecemasan anda itu)

Saya juga akan gunakan kaedah yang sama, memaklumkan tangguhan kepada anda selewatnya dua jam sebelum temujanji, jika terdapat perkara yang tak dapat dielakkan yang menghalang temujanji daripada dilaksanakan. Terima kasih di atas segala kerjasama.

Terima kasih!!!

Tiada ulasan: