17 Oktober 2008

Mencari rakan-rakan lama

Ini bukan perbincangan ilmiah sebaliknya satu usaha mengumpulkan semula rakan-rakan saya:

1. pelajar sekolah rendah di Sek.Keb.Sik mulai tahun 1981 hingga 1986

2. pelajar sekolah menengah di Sek.Arab Sik atau Madrasah Infitah Khairiah Sik mulai 1987 hingga 1992

3. pelajar sekolah menengah Tingkatan 6 Rendah dan 6 Atas di Kolej Islam Sultan Alam Shah, Klang mulai 1992 hingga 1993

4. penghuni C100 Blok C, Kolej Kediaman Ketiga 94-97

Saya juga mencari rakan-rakan ketika belajar di UM, yang sama-sama menghuni dan melaksanakan projek kolej di Kolej Kediaman Ketiga UM serta projek anjuran PMUM khasnya bagi projek:

1. Pendidikan dan Khidmat Kaunseling Sarawak 1996

2. Operasi Khidmat Mahasiswa Sabah 1997

3. Duta Muda ke Brunei 1997

Saya amat mengharapkan agar rakan-rakan semua sudi menghubungi saya melalui emel. (Lihat paparan di sudut sebelah kanan- bawah). Saya mengharapkan agar hubungan yang terjalin sebelum ini, dapat diteruskan.

Terima kasih atas kerjasama rakan-rakan sekelian....

Tiada ulasan: