12 Disember 2008

Cuti dalam kerja

Saya ingin mengumumkan, mulai 15hb hingga 19hb Disember ini (Isnin hingga Jumaat), saya akan bercuti dalam erti kata tidak ke pejabat sebaliknya masih bekerja kerana saya terlibat dalam satu program 'training'.

Memandangkan program adalah penuh sehari (9.00am-6.00pm) selama lima hari berturut-turut, maka agak sukar untuk saya menjenguk emel anda mahupun menjenguk blog ini. Dah balik rumah tu, anak-anak lebih penting lah kan :)

Untuk perhatian semua, PA saya Pn Haiza turut terlibat di dalam program tersebut maka jika anda inginkan temujanji untuk minggu selepas itu, sila sms tarikh dan masa yang anda inginkan. Pn Haiza akan membalas sms temujanji anda itu secepat mungkin.

Hingga Selasa 23hb nanti (saya cuti pada 22hb Dis), moga perjalanan hidup kita semua sentiasa di landasan yang betul dan di dalam peliharaan-Nya.

Tabah dan sabar menerima ujian hidup kerana hidup tanpa ujian adalah hidup yang mati!!

Senyum selalu :)

Tiada ulasan: