25 Januari 2010

Temujanji bersemuka di KL dan JB

Menurut PA saya, ramai yang bertanyakan bila saya akan ke Kuala Lumpur, untuk temujanji bersemuka? Memenuhi permintaan, sesuai dengan jadual kerja luar daerah saya pada awal Februari nanti, bagi mereka yang ingin bersemuka dengan saya, bolehlah tetapkan temujanji anda mengikut jadual di bawah:

Temujanji bersemuka di Pusat Bandaraya Kuala Lumpur (tempat tepat akan dimaklumkan nanti):
Tarikh: 6hb Februari dan 9hb Februari ( dua hari- Sabtu dan Selasa)
Masa: 9am hingga 6pm - jadual tepat akan disahkan oleh PA saya selepas bayaran 'booking' dijelaskan.

Temujanji bersemuka di Pusat Bandaraya Johor Bahru (tempat tepat akan dimaklumkan nanti):
Tarikh: 7hb Februari dan 8hb Februari ( dua hari- Ahad dan Isnin)
Masa: 9am hingga 6pm - jadual tepat akan disahkan oleh PA saya selepas bayaran 'booking' dijelaskan. (jadual pada 8hb ada pengecualian masa tika saya terlibat dengan program ceramah)

Untuk maklumat lanjut, telefon atau SMS ke talian 013-2545965.

Tiada ulasan: