20 Februari 2010

Sahkan pendaftaran sahaja

Saya mendapat maklumbalas drpd pembantu saya, ada yang komen kenapa tarikh bengkel dah jadi lambat plak? Nak daftar pun bimbang apa-apa hal berlaku sbb lama lagi...

Pertama sekali, terima kasih atas komen tersebut. Saya faham situasi anda dan saya mohon maaf sebab terpaksa melewatkan lagi tarikh program tersebut dan terpaksa kecikkan zon yang saya lawati di atas beberapa sebab yang tak dapat saya jelaskan di sini tetapi ia memang perlu saya lakukan.

InsyaAllah, bengkel pembuktian kes takliq dan fasakh akan diadakan seperti maklumat dalam blog ini. Tempat program masih dalam perbincangan. Saya akan umumkan bila telah ada kepastian. InsyaAllah tempat pilihan adalah tempat yang mudah dihadiri oleh para peserta termasuk mempunyai kemudahan pengangkutan awam.

Memandangkan penyertaan yang terhad, bagi mereka yang berminat, boleh mendaftar segera sekarang. Bagi memudahkan urusan dan menyenangkan hati semua pihak, yuran pendaftaran boleh dijelaskan sebahagian dulu iaitu RM50 sahaja dan bakinya RM40 dijelaskan pada hari bengkel itu nanti.

Pembatalan penyertaan boleh dibuat selewatnya 7 hari sebelum tarikh program (selewatnya 24hb Julai bagi program siri 1 dan 31hb Julai bagi program siri 2) dan wang RM50 anda akan dikembalikan. Jika selepas tarikh tersebut, wang anda takkan dikembalikan sebaliknya anda boleh dapatkan pengganti. Malah, pihak Bina Bahagia Services akan membantu anda mendapatkan pengganti.

Pastikan anda menyimpan surat pengesahan penyertaan yang dikirimkan kepada anda bagi tujuan pengesahan pada hari program nanti. Terima kasih atas kerjasama!!

Tiada ulasan: