07 Julai 2011

Perubahan jadual temujanji

Bagi bulan Julai dan Ogos nanti, terdapat perubahan terhadap jadual temujanji bagi khidmat konsultansi untuk ketiga-tiga sesi sama ada bersemuka, bercakap melalui telefon atau chat YM.

Bagi sesi bersemuka di KL Sentral; temujanji seterusnya hanya diterima untuk tarikh 12hb, 15hb dan 16hb Julai sahaja. Di Sik, pada 21hb Julai dan di Sungai Petani, pada 22hb Julai sahaja. Tiada sesi bersemuka sepanjang Ogos.

Pada bulan Julai, bagi hari-hari lainnya (hari bekerja biasa - Isnin hingga Sabtu), saya akan terima tiga sesi temujanji sahaja sama ada melalui panggilan telefon atau chat YM - jam 10am, 3pm dan 10pm.

Pada bulan Ogos pula,
saya akan terima dua sesi temujanji sahaja sama ada melalui panggilan telefon atau chat YM iaitu pada 9am dan 2pm sahaja - tiada sesi sebelah malam.

Saya mohon maaf kerana terpaksa hadkan jadual sesi konsultansi ini bagi memberi ruang untuk saya menyelesaikan satu urusan lain. InsyaAllah, jadual temujanji akan kembali seperti rutin biasa bermula September. Tunggu pengumumannya nanti.

Untuk pengesahan temujanji, anda perlu jelaskan RM70 (bagi Ahli Kelab Eksekutif Bina Bahagia ) atau RM100 bagi bukan ahli; dan setelah selesai temujanji, bayaran tambahan akan dikenakan RM50 sahaja lagi. Bererti untuk temujanji bersemuka, kos adalah antara RM120 hingga RM150 sahaja (termasuk bayaran pengesahan sebelum pertemuan).

Sila bank in ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services dan SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh dan No. Ahli (jika ada) anda ke talian 013-2545965 dan maklumkan anda inginkan temujanji bersemuka beserta tarikh dan masa pilihan anda.

Bagi temujanji menerusi perbualan telefon, kos perkhidmatan ialah RM50 (bagi Ahli Kelab Eksekutif Bina Bahagia ) atau RM65 bagi bukan ahli dan anda boleh berkongsi kisah dengan saya selama 60 minit.

Sila bank in ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh dan No. Ahli (jika ada) ke talian 013-2545965 dan maklumkan anda inginkan temujanji menerusi panggilan telefon.

Temujanji anda akan ditetapkan berdasarkan kekosongan jadual yang terdekat dan anda akan diberikan nombor telefon untuk anda hubungi saya pada masa yang ditetapkan. Tolong maklumkan nombor yang akan anda gunakan untuk hubungi saya nanti. Nombor lain selain daripada yang diberikan, tidak akan dilayan.

Bagi temujanji menerusi menerusi khidmat Yahoo Messenger, kos perkhidmatan ialah kos perkhidmatan ialah RM80 (bagi Ahli Kelab Eksekutif Bina Bahagia ) atau RM100 bagi bukan ahli dan anda boleh chatting dengan saya selama 2 jam.

Sila bank in ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh dan No. Ahli (jika ada) ke talian 013-2545965 dan maklumkan anda inginkan temujanji menerusi menerusi khidmat Yahoo Messenger.

Sertakan sekali ID (alamat) Yahoo Messenger anda. Temujanji anda akan ditetapkan berdasarkan kekosongan jadual yang terdekat.

PERINGATAN PENTING!!! Jika anda tidak dapat tunaikan temujanji yang telah ditetapkan, mohon kerjasama untuk maklumkan kepada PA saya, SMS ke talian 013-2545965 selewat-lewatnya dua jam sebelum jadual yang telah ditetapkan. Kegagalan anda berbuat demikian akan menyebabkan anda dikenakan penalti RM30.

Untuk makluman, saya tidak akan batalkan temujanji yang telah anda tangguhkan maka saya terpaksa tetapkan penalti ini bagi mengelakkan tangguhan saat-saat akhir disebabkan tangguhan anda tersebut mengganggu jadual saya dan orang lain. (Hanya tangguhan atas sebab kecemasan sahaja dibenarkan dan tidak akan dikenakan penalti- maklumkan kpd PA saya butiran kecemasan anda itu)

Saya juga akan gunakan kaedah yang sama, memaklumkan tangguhan kepada anda selewatnya dua jam sebelum temujanji, jika terdapat perkara yang tak dapat dielakkan yang menghalang temujanji daripada dilaksanakan. Terima kasih di atas segala kerjasama.

Terima kasih!!!

Tiada ulasan: