14 November 2012

Diskaun Awal Muharram

DISKAUN AWAL MUHARRAM + BERSEMUKA KUALA TERENGGANU, SUNGAI PETANI & KUALA LUMPUR:

Sempena Awal Muharram 1434 Hijrah, esok bersamaan 15 November, saya mengumumkan harga diskaun untuk sesi konsultansi bagi setiap tempahan bermula hari ini 14 November hingga 16 November 2012, bererti kos perlu bayar ialah:-
*temujanji bersemuka hanya RM100 (tanpa bayaran tambahan),
*temujanji menerusi telefon RM50 dan
*temujanji via YM hanya RM70.

Untuk tempahan, sila buat bayaran dengan jumlah ditetapkan ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama anda ke talian 013-2545965 dan nyatakan temujanji pilihan anda. Booking temujanji boleh dibuat bagi tarikh2 akan datang juga (selepas 16 November).

Saya akan terima temujanji bersemuka di Kuala Terengganu pada 19 November terhad untuk TIGA sesi sahaja (sebelah petang) bertempat di Quinara al-Safir. Untuk info, setakat update status ini, temujanji bersemuka di KL yg terdekat ialah pada 22 November. Seterusnya untuk temujanji bersemuka di KL ialah pada 28 November, 6 Disember dan 13 Disember. Temujanji bersemuka di Sungai Petani pula saya akan terima pada 20 Disember. Selepas tarikh2 ini, temujanji bersemuka bagi 2012 direhatkan sementara dan akan dibuka semula pada awal Januari 2013 TETAPI saya masih terima temujanji menerusi telefon atau chat Yahoo Messenger.

Tolong deal dengan PA saya - yg menguruskan jadual kerja saya, SMS ke 013-2545965 atau emel ke binabahagia@gmail.com untuk maklumat terperinci. Terima kasih atas sokongan rakan2... (",)

Tiada ulasan: