17 Disember 2012

Majlis Temu Mesra 19 Januari 2013

Seperti yg saya umukan di FB sebelum ini, insyaAllah, majlis Temu Mesra bersama Suzana Ghazali akan diadakan pada 19 Januari. PESERTA TERHAD KEPADA 50 orang sahaja, akan diadakan di The Minds Village, 46, Jalan Pekaka 8/3, Seksyen 8, Kota Damansara, 47810 Petaling Jaya, Selangor. Landmark: Blok bangunan sebaris dengan Hospital Pusrawi dan Jabatan Pendaftaran Negara, bersebelahan pejabat Majalah Anis.

Lantaran, bagi sesiapa yg berminat untuk hadir, tolong sahkan kehadiran anda dengan membuat bayaran RM20 sahaja (RM8 untuk pengurusan + penyediaan makanan dan RM12 untuk tabung dana yg bakal ditubuhkan - tidak dikembalikan jika gagal hadir). Bayaran dikenakan sebagai jaminan kehadiran anda bagi memudahkan kerja2 pengurusan.

Program bakal bermula pada jam 9am dan bakal berakhir pada jam 12 tengahari atau selewatnya jam 1pm, insyaAllah. Antara agenda utama ialah sesi taaruf ringkas, sesi bual mesra, perbincangan penubuhan NGO dan Koperasi, ceramah oleh wakil Suruhanjaya Koperasi Malaysia dan pelancaran tabung dana untuk kebajikan bersama.

Untuk turut serta, sila buat bayaran dengan jumlah ditetapkan ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama, no kad pengenalan dan alamat tempat tinggal anda ke talian 013-2545965 dan nyatakan anda ingin menyertai perjumpaan pada 19 Januari. Tempat perjumpaan akan dibuat di sekitar Petaling Jaya atau Shah Alam sahaja, insyaAllah.

Sempena dengan bakal wujudnya NGO dan Koperasi seperti yg saya umumkan sebelum ini, bagi rakan2 yg akan hadir, anda diminta untuk memikirkan dan mencadangkan 10 AJK Penaja bagi NGO dan 10 AJK Penaja bagi Koperasi, untuk dilantik pada tarikh tersebut. InsyaAllah, wakil daripada Suruhanjaya Koperasi Malaysia akan bersama kita pada 19 Januari nanti.

Bagi mereka yg perlu membawa anak2, silakan... bawalah sekali, tiada larangan. Cuma mohon kerjasama untuk maklumkan tika pendaftaran, jumlah anak bakal dibawa serta dan umur setiap anak. Tiada bayaran dikenakan untuk anak2 ye...
Bagi mereka di luar Kuala Lumpur/Selangor dan perlukan penginapan, sila maklumkan sekali tika pendaftaran penyertaan ke talian 013-2545965 dan saya akan usahakan penginapan anda secara percuma, insyaAllah. Terima kasih atas kerjasama semua... (",)

Tiada ulasan: