18 Disember 2009

Tiga sesi khidmat rundingcara

Bagi mereka yang ingin mendapatkan khidmat nasihat dan rundingcara daripada saya boleh menggunakan tiga cara iaitu:
1. jumpa bersemuka
2. perbualan telefon
3. chatting menggunakan Yahoo Messenger

JUMPA BERSEMUKA:

- diadakan di Bandar Laguna Merbok, Sungai Petani
- bermula Ogos 2010, saya akan terima temujanji bersemuka di KL setiap Khamis hingga Sabtu
- enam hari seminggu iaitu Isnin hingga Sabtu mengikut jadual yang ditetapkan
- selama satu jam tiga puluh minit hingga dua jam bagi setiap sesi

Untuk pengesahan temujanji, anda perlu jelaskan RM50 dan setelah selesai temujanji, bayaran tambahan akan dikenakan antara RM10 hingga RM50 sahaja lagi. Bererti untuk temujanji bersemuka, kos adalah antara RM50 hingga RM100 sahaja (termasuk bayaran pengesahan sebelum pertemuan).

Sila bank in RM50 ke akaun Maybank 162209924697 atas nama Suhaiza Ghazali dan SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh anda ke talian 013-2545965 dan maklumkan anda inginkan temujanji bersemuka.

Temujanji anda akan ditetapkan berdasarkan kekosongan jadual yang terdekat.


PERBUALAN TELEFON

- enam hari seminggu iaitu Isnin hingga Sabtu mengikut jadual yang ditetapkan (berjalan serentak dengan jadual temujanji bersemuka). Atas permintaan, saya sedia terima temujanji menerusi perbualan telefon pada sebelah malam bermula jam 10.30pm.

Bagi temujanji menerusi perbualan telefon, kos perkhidmatan ialah RM50 sahaja dan anda boleh berkongsi kisah dengan saya selama 60 minit.

Sila bank in RM50 ke akaun Maybank 162209924697 atas nama Suhaiza Ghazali kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh ke talian 013-2545965 dan maklumkan anda inginkan temujanji menerusi panggilan telefon.

Temujanji anda akan ditetapkan berdasarkan kekosongan jadual yang terdekat dan anda akan diberikan nombor telefon untuk anda hubungi saya pada masa yang ditetapkan. Tolong maklumkan nombor yang akan anda gunakan untuk hubungi saya nanti. Nombor lain selain daripada yang diberikan, tidak akan dilayan.


CHATTING TRU YAHOO MESSENGER

- enam hari seminggu iaitu Isnin hingga Sabtu mengikut jadual yang ditetapkan (berjalan serentak dengan jadual temujanji bersemuka, panggilan telefon dan ada jadual khusus pada sebelah malam bermula 10.30pm)

Bagi temujanji menerusi menerusi khidmat Yahoo Messenger, kos perkhidmatan ialah RM50 sahaja dan anda boleh chatting dengan saya selama 2 jam.

Sila bank in RM50 ke akaun Maybank 162209924697 atas nama Suhaiza Ghazali kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh ke talian 013-2545965 dan maklumkan anda inginkan temujanji menerusi menerusi khidmat Yahoo Messenger. Sertakan sekali ID (alamat) Yahoo Messenger anda.

Temujanji anda akan ditetapkan berdasarkan kekosongan jadual yang terdekat.

PERINGATAN PENTING!!! Jika anda tidak dapat tunaikan temujanji yang telah ditetapkan, mohon kerjasama untuk maklumkan kepada PA saya, SMS ke talian 013-2545965 selewat-lewatnya empat jam sebelum jadual yang telah ditetapkan.

Kegagalan anda berbuat demikian akan menyebabkan anda dikenakan penalti RM10 atau masa temujanji anda yang ditangguhkan ke masa lain akan dikurangkan. Untuk makluman, saya tidak akan batalkan temujanji yang telah anda tangguhkan maka saya terpaksa tetapkan penalti ini bagi mengelakkan tangguhan saat-saat akhir disebabkan tangguhan anda tersebut mengganggu jadual saya dan orang lain.

Saya juga akan gunakan kaedah yang sama, memaklumkan tangguhan kepada anda selewatnya empat jam sebelum temujanji, jika terdapat perkara yang tak dapat dielakkan yang menghalang temujanji daripada dilaksanakan.

Terima kasih di atas segala kerjasama.

1 ulasan:

clumsy berkata...

salam...puan suzana...saya telah bank in kan rm10 ke akaun puan pada tarikh 4/8 iaitu khidmat runding melalui email masih lagi valid...harap puan dapat membalas email saya...