03 November 2008

Temujanji dan aktiviti KBS

Untuk makluman semua, temujanji dibekukan sementara (hingga diberitahu kelak) kecuali temujanji yang dibuat untuk pertemuan pada hari Sabtu.

Saya sedang mengemaskinikan jadual dan prosedur temujanji dan sedang dalam usaha mewujudkan temujanji secara online; bermaksud anda boleh berkomunikasi dengan saya menerusi talian telefon dan internet. Bila segalanya telah sedia, saya akan umumkan caranya.

Saya juga sedang menyediakan jadual khusus untuk aktiviti ahli Kelab Bersama Suzana, bermula awal tahun 2009. Untuk makluman semua ahli KBS, pertemuan dan pelancaran aktiviti KBS akan diadakan pada 21hb Disember ini. Untuk maklumat lanjut, saya akan emelkan ke emel setiap ahli dan sila semak emel anda. Sebarang pertukaran emel, sila maklumkan kepada saya.

Antara aktiviti yang akan diadakan mulai Januari 2009, secara mingguan dan bulanan ialah kursus guaman syarie, kelas al-Quran dan Fardhu Ain, program motivasi diri dan kelas senamrobik. Tidak terkecuali program khas untuk kesihatan dan kecergasan diri. Sehingga hari ini, KBS mempunyai 172 ahli dr seluruh negara. Terima kasih kpd yang menyertai KBS dan penyertaan masih dibuka, hanya untuk kaum wanita sahaja (tak sangka ada jugak kaum lelaki yang berminat, maaf sebab tak dapat nak terima yer!!)

Sama-sama doakan agar KBS berjaya mencapai objektifnya....

Tiada ulasan: