09 November 2010

Berbeza tapi serasi

Bersama saya menerusi Selamat Pagi Malaysia bincangkan topik BERBEZA TAPI SERASI pada hari Khamis, 11hb November jam 7.30am di TV1.

Usai sesi temujanji bersemuka di KL untuk siri pertama bagi bulan November. Saya akan adakan temujanji bersemuka dengan klien di KL semula mulai 24hb November hingga 27hb November.

Bagi bulan Disember, jadual temujanji bersemuka di KL adalah seperti berikut:
- 1hb Disember hingga 3hb Disember;
- 8hb Disember hingga 11hb Disember; dan,
- 15hb Disember hingga 18hb Disember sahaja.

Bagi mereka yang berhajat untuk mendapatkan khidmat nasihat secara bersemuka dengan saya, boleh tetapkan temujanji.Untuk pengesahan temujanji, anda perlu jelaskan RM50 dan setelah selesai temujanji, bayaran tambahan akan dikenakan antara RM10 hingga RM50 sahaja lagi. Bererti untuk temujanji bersemuka ini, kos adalah antara RM50 hingga RM100 sahaja (termasuk bayaran pengesahan sebelum pertemuan).

Bagi yang berminat, sila bank in RM50 ke akaun Maybank 162209924697 atas nama Suhaiza Ghazali dan SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh anda ke talian 013-2545965 dan maklumkan anda inginkan temujanji bersemuka bersama saya pada tarikh tersebut. (Talian beroperasi pada waktu pejabat sahaja).

Untuk makluman, caj khidmat konsultansi berbeza untuk sesi pada tahun 2011. Saya akan umumkan nanti Terima kasih!!

Tiada ulasan: