26 November 2010

Temujanji terakhir pd 2009

InsyaAllah, saya akan adakan dua siri temujanji bersemuka dengan klien di Kuala Lumpur bagi bulan Disember iaitu pada:
- 8hb Disember hingga 11hb Disember; dan,
- 16hb Disember hingga 18hb Disember sahaja.


Bagi klien yang ingin bersemuka di Bandar Laguna Merbok, Sungai Petani, temujanji bersemuka hanya diterima untuk tarikh 6hb Disember dan 13hb-15hb Disember sahaja.

Sesi temujanji menerusi telefon atau chatting YM masih diterima menurut jadual kerja seperti biasa sehingga tarikh 18hb Disember sahaja.

Mulai 20hb Disember hingga 31hb Disember, semua sesi temujanji sama ada bersemuka atau menerusi panggilan telefon atau chatting YM akan dibekukan sementara kerana memberi peluang untuk saya bercuti bersama anak-anak saya serta menguruskan hal persekolahan mereka.

Temujanji akan diterima semula mulai 3hb Januari 2011.

Untuk makluman; sesi temujanji sepanjang Disember 2010 ini ialah sesi terakhir bagi kos perkhidmatan sedia ada. Mulai Januari 2011, kos perkhidmatan baru bg tiga sesi konsultansi akan dikenakan. Kos istimewa jika anda adalah ahli Kelab Eksekutif Bina Bahagia .

Saya dan pihak pengurusan Bina Bahagia Services (BBS) memohon maaf kerana perlu mengenakan kos perkhidmatan yang baru; mengikut keadaan dan keperluan semasa. Paling penting; kos yang dikenakan masih kos perkhidmatan terendah bagi servis disediakan oleh pihak swasta seperti saya dan BBS

Bagi mereka yang berhajat untuk mendapatkan khidmat nasihat sama ada secara bersemuka atau menerusi telefon atau chatting YM bagi sesi sepanjang Disember ini, boleh tetapkan temujanji segera.

Bagi temujanji bersemuka; untuk pengesahan temujanji, anda perlu jelaskan RM50 dan setelah selesai temujanji, bayaran tambahan akan dikenakan antara RM10 hingga RM50 sahaja lagi. Bererti untuk temujanji bersemuka ini, kos adalah antara RM50 hingga RM100 sahaja (termasuk bayaran pengesahan sebelum pertemuan).

Bagi temujanji menerusi panggilan telefon atau chatting YM, kos pengesahan temujanji ialah RM50 dan tiada bayaran tambahan.

Bagi yang berminat, sila bank in RM50 ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services dan SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh anda ke talian 013-2545965 dan maklumkan sesi temujanji yang anda pilih. (Talian beroperasi pada waktu pejabat sahaja).

INGATLAH!! Ujian adalah rencah hidup; bukan penghalang bahagia; bukan juga derita untuk selamanya. Ujian hidup bak tali yang regang, pasti akan kendur atau putus juga akhirnya; dengan syarat, usahakan jalan penyelesaiannya!!

Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah keadaan sesuatu kaum sehingga mereka mengubah keadaan diri mereka sendiri” - surah ar-Ra’du ayat 11.

Bantulah diri anda dengan berikan saya peluang untuk membantu anda dan insyaAllah, dengan izin-NYA jua, anda akan dapat bantuan bagi merungkai permasalahan anda!!

***CEPAT! Sertai Kelab Eksekutif Bina Bahagia , Bengkel Menggilap Permata dan Santai Ilmiah.

Tiada ulasan: