18 April 2008

Bertemu semula

Assalamualaikum

Dah lama sgt saya berhasrat nak wujudkan blog ni bg menggantikan binabahagia-bravehost yg dah hampir 2 thn tidak saya kemas kini. Mulanya memang kerana agak sibuk dgn rutin harian sbg perunding keluarga, isteri, ummi, anak dan kakak. Satu hari, tika ada sedikit masa terluang, baru saya perasan, saya dah tak ingat lagi katakunci utk saya masuk ke blog bravehost tersebut. Nak mulakan yg baru, bukan mudah bg saya... bertangguh dari satu masa ke satu dan akhirnya, hari ini, saya berjaya jugak mewujudkan satu blog baru...

Ada yg mencadangkan saya membina satu laman web khas. Mmm cdgn yg menarik cuma saya belum bersedia sepenuhnya. InsyaAllah, mgkin satu hari nanti. Yg penting bg saya ialah saya boleh berkomunikasi terus dgn anda semua, dpt berkongsi rasa kerana matlamat saya tetap satu, membina bahagia di dalam diri setiap daripada kita kerana kebahagiaan itu, walau apa juga maksudnya, adalah milik kita.

Saya tak berhasrat nak buat 'comeback' dgn panjang lebar. InsyaAllah, saya akan cuba jadikan berblog ini sbg satu menu harian tetap saya.

Sebarang komen dan cadangan membina, sila kemukakan kpd saya. Sebagai manusia, saya tak lepas drpd melakukan kesilapan. Sebagai manusia juga, kita tak mungkin mampu hidup sendirian kerana kita saling memerlukan, demi satu kebahagiaan....

Tiada ulasan: