20 Mei 2008

Waktu temujanji baru

Selalu sangat saya mendapat pertanyaan, kenapa temujanji perlu pada hari Sabtu atau hujung minggu? Maafkan saya. Bukan berniat menyusahkan sesiapa atau untuk memudahkan diri sendiri sebaliknya saya terikat dengan satu tugasan lain yang perlu saya selesaikan pada hari-hari biasa.

Alhamdulillah, tugasan tersebut hampir selesai dan BERMULA JUN INI, saya dah boleh bertemu dengan anda pada hari-hari kerja biasa: Isnin hingga Jumaat, 9am-6pm dan Sabtu 9am-1pm. Untuk jadual terperinci, sila hubungi pembantu saya Aiza di talian 013-2545965. Saya juga boleh berjumpa dengan anda di kawasan anda sendiri (tertakluk kepada kawasan- sila berunding dengan pembantu saya).

Bagi mereka yang berada di luar Kuala Lumpur dan Selangor, anda boleh berkongsi masalah dengan saya secara online. Caranya? InsyaAllah, saya akan war-warkan dalam masa terdekat.

Tidak ada masalah yang tidak dapat diselesaikan. Yang penting kita berusaha, berikhtiar, berdoa seterusnya bertawakkal kepada Allah Yang Maha Kuasa.

Tiada ulasan: