04 Ogos 2009

Pindah ke Kedah: Temujanji bersemuka dibekukan sementara

Seperti makluman saya dalam entri Rindu seorang ibu... saya telah mengambil keputusan untuk berpindah ke Sungai Petani, Kedah.

Sehubungan dengan itu, sesi temujanji bersemuka hanya akan berjalan hingga 14hb Ogos ini sahaja.

Bermula 17hb Ogos hingga hujung September, temujanji bersemuka dibekukan sementara tetapi anda boleh bertemujanji dengan saya menerusi panggilan telefon. Caranya masih sama, hubungi PA saya di talian 013-2545965 untuk tetapkan temujanji.

Kepada peserta Kem Jati Diri Wanita pada 23hb Ogos, jangan bimbang... program akan berjalan seperti biasa. Saya hanya akan berpindah ke Kedah pada hujung bulan Ogos ini, usai segala program yang telah dijadualkan. Saya perlu bekukan sementara temujanji bersemuka bagi memberi ruang kepada saya untuk mengemas pejabat yang bakal ditinggalkan dan mengemas barang-barang rumah. Bukan senang nak pindah, banyak perkara perlu diselesaikan.

Temujanji menerusi panggilan telefon pula hanya akan diterima maksima dua panggilan sehari.

InsyaAllah, saya akan usahakan untuk mengadakan semula temujanji bersemuka bermula Oktober 2009, di Sungai Petani, Kedah.

Justeru, kepada mereka yang berada di utara, insyaAllah anda akan lebih mudah untuk berjumpa dengan saya dan bagi mereka yang berada di tengah-tengah atau selatan tanahair, anda boleh juga berjumpa dengan saya di Sungai Petani atau pun anda boleh berjumpa saya pada hari Jumaat dan Sabtu di Kuala Lumpur. InsyaAllah, maklumat terperinci tentang jadual baru ini, akan saya umumkan nanti.

InsyaAllah juga, saya akan gunakan segala kemudahan teknologi yang ada untuk memudahkan anda bertemujanji dengan saya bagi menyelesaikan masalah anda. Berikan saya masa, saya akan usahakan yang terbaik untuk anda kerana saya yakin, Allah dah tunjukkan jalan, dah tiba masanya saya kembali ke tanah tumpah darah saya sendiri....

Tiada ulasan: