19 Oktober 2012

Diskaun lagi + temujanji bersemuka di Sungai Petani

Sempena bakal tibanya Hari Raya Aidil Adha pada 26 Oktober nanti, saya mengumumkan harga diskaun untuk sesi konsultansi bagi setiap tempahan bermula hari ini 19 Oktober hingga 24 Oktober 2012, bererti kos perlu bayar ialah:-
*temujanji bersemuka hanya RM100 (tanpa bayaran tambahan),
*temujanji menerusi telefon RM50 dan
*temujanji via YM hanya RM70.

Untuk tempahan, sila buat bayaran dengan jumlah ditetapkan ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama anda ke talian 013-2545965 dan nyatakan temujanji pilihan anda. Booking temujanji boleh dibuat bagi tarikh2 akan datang juga (selepas 24 Oktober).

Saya akan terima temujanji bersemuka di Sungai Petani pada 29 Oktober terhad untuk TIGA sesi sahaja. Untuk info, setakat update status ini, temujanji bersemuka di KL yg terdekat ialah pada 23 Oktober. Seterusnya untuk temujanji bersemuka di KL ialah pada 10 Oktober.

Tiada temujanji bersemuka diterima untuk tarikh lain dalam jangka masa tersebut kerana saya selepas Aidil Adha, berada di Kedah dan Penang untuk program dan temujanji bersemuka di Kedah. Pada minggu awal Nov, jadual saya penuh dengan program. Namun, saya terima temujanji tru fon atau chat pada sebelah malam. Tolong deal dgn PA saya - yg menguruskan jadual kerja saya, SMS ke 013-2545965 atau emel ke binabahagia@gmail.com untuk maklumat terperinci. Terima kasih atas sokongan rakan2... (",)

Tiada ulasan: