18 Julai 2013

Diskaun Ramadhan dan Temujanji Menerusi Emel

Atas permintaan, saya akan terima TEMUJANJI BERSEMUKA PADA 23 JULAI sahaja, (tarikh sebelum ni 24 tapi ditukar tarikh sebab saya terima undangan ceramah motivasi 4 jam di SK Sijangkang pada tarikh tersebut) terhad kepada 4 sesi sahaja, masih di KL Sentral dan DISKAUN SEPANJANG RAMADHAN bagi temujanji menerusi telefon atau chat Yahoo Messenger, caj dikenakan ialah:
*temujanji menerusi telefon RM50 sahaja,
*temujanji via YM hanya RM70 sahaja,
- sesi maksima 90 minit
(harga asal RM100)

Memandangkan telah menerima banyak perminataan untuk sesi menerusi emel kerana berhalangan untuk memperuntukkan masa yg sesuai dengan jadual temujanji yg ditetapkan, saya berikan peluang. Bagi mereka yg ingin bertemujanji menerusi emel, saya kenakan caj RM50.

Untuk tempahan, sila buat bayaran dengan jumlah ditetapkan ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services kemudian SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama anda ke talian 013-2545965 dan nyatakan temujanji pilihan anda. Bagi temujanji menerusi emel, anda akan diberikan emel saya beserta no HP saya sendiri dan anda perlu emelkan segala permasalahan anda kemudian SMS infom saya dan saya akan usahakan balas segera (maksima dalam masa 3 hari insyaaAllah) dan saya akan SMS anda semula selepas emel dijawab.

Terima kasih atas sokongan dan kerjasama rakan2... (",)

Tiada ulasan: