07 September 2010

Cuti Eidil Fitri dan info temujanji via emel

InsyaAllah, umat Islam di Malaysia bakal merayakan Eidil Fitri pada hari Jumaat ini bersamaan 10hb September 2010. Sempena Eidil Fitri ini, pihak BINA BAHAGIA SERVICES akan mula bercuti mulai pada 8hb September (esok) hingga 16hb September.

Sepanjang tempoh bercuti ini, talian 013-2545965 tidak akan dapat dihubungi. Talian akan beroperasi semula mulai pada 17hb September 2010 (waktu pejabat sahaja). Saya sendiri akan bercuti mulai esok (8hb September) hingga 19hb September. Saya akan terima semula temujanji bermula 20hb September.

Bagi mereka di sekitar Lembah Klang, saya akan menerima temujanji bersemuka di Kuala Lumpur pula mulai pada 30hb September hingga 2hb Oktober. Bagi mereka yang berhajat untuk mendapatkan khidmat nasihat secara bersemuka dengan saya, boleh tetapkan temujanji bermula 17hb September.

Untuk pengesahan temujanji, anda perlu jelaskan RM50 dan setelah selesai temujanji, bayaran tambahan akan dikenakan antara RM10 hingga RM50 sahaja lagi. Bererti untuk temujanji bersemuka ini, kos adalah antara RM50 hingga RM100 sahaja (termasuk bayaran pengesahan sebelum pertemuan).

Bagi yang berminat, sila bank in RM50 ke akaun Maybank 162209924697 atas nama Suhaiza Ghazali dan SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh anda ke talian 013-2545965 dan maklumkan anda inginkan temujanji bersemuka bersama saya pada tarikh tersebut.

Untuk makluman semua juga; saya tidak terima khidmat nasihat melalui emel lagi bermula pertengahan Ogos lalu. Kepada mereka yang telah mengirimkan emel sebelum tarikh tersebut, semua emel anda telah saya balas walaupun lewat daripada tempoh masa yang saya janjikan.

Mohon ampun dan maaf di atas kelewatan tersebut yang memang tidak dapat saya elakkan disebabkan emel yang terlalu banyak dan jadual kerja yang terlalu padat hingga memaksa saya bekerja lewat malam. Seperti permintaan saya di dalam setiap emel yang saya balas itu; tolong SMSkan nombor akaun bank anda beserta ID emel anda kepada Hana di talian 013-2545965 untuk BBS kembalikan semula wang anda; menepati janji saya.

Saya mohon maaf kerana tidak pasti bilakah masanya saya boleh terima semula temujanji via emel memandangkan emel2 klien yg pernah berjumpa atau menelefon saya juga banyak saya terima. Untuk makluman; khidmat nasihat saya tidak terhenti sekadar masa temujanji sebaliknya setiap klien yang pernah berurusan (jumpa atau telefon atau chat YM), boleh emelkan kesinambungan permasalahan anda kepada saya dan saya akan balas secara percuma.

Saya usahakan sekadar terdaya bagi membalas setiap emel tersebut mengikut '1st come 1st serve' lantaran, bagi mereka yang belum menerima balasan saya, tolong tunggu dengan sabar dan peringatan saya; TOLONG SMSKAN ke talian saya sendiri (saya berikan pada sesi akhir setiap temujanji) maklumkan anda mengirimkan emel kepada saya. Emel tanpa makluman SMS, saya tak janji akan membalasnya sebab emel terlalu banyak. Tolong mudahkan urusan kerja saya bagi memudahkan saya membantu anda.

Sempena Eidil Fitri ini, saya memohon ribuan ampun dan maaf kepada semua atas segala salah silap dan keterlanjuran kata atau ayat dalam setiap penulisan saya. Mohon halalkan segala perkongsian ilmu tru FB saya termasuk komen2 membina drpd anda semua yg amat2 saya hargai.

Berhati2 sepanjang masa terutama di jalan raya. Moga Eidil Fitri ini; tiada ujian duka yang perlu kita tempuhi dan moga Syawal kali ni, membawa barakah dan rahmah kepada kita semua, amiiinnn!!

Tiada ulasan: