29 Julai 2011

Istimewa Ramadhan 1432

InsyaAllah, dua hari lagi Ramadhan bakal menjelma. Ramadhan bulan mulia, penuh barakah dan maghfirah drp-Nya Yang Maha Kuasa.

Sempena hadirnya Ramadhan ini, saya ingin memberikan potongan istimewa kepada dua sesi konsultansi yang bakal diterima sepanjang Ramadhan ini. Seperti yang saya umumkan sebelum ini, saya hanya terima temujanji menerusi telefon dan chat Yahoo Messenger sahaja. Temujanji bersemuka saya bekukan sementara dan akan diterima semula selepas Aidil Fitri. Info berkaitan akan saya kongsikan nanti.

Merujuk kepada temujanji menerusi panggilan telefon dan chat YM, saya hanya akan terima tiga sesi sahaja sehari iaitu:
- sesi 1: 09.o0am
- sesi 2: 11.00am
- sesi 3: 03.00pm

Tempoh masa bergantung kepada bentuk temujanji anda. Jika menerusi telefon, tempoh minima 1 jam dan maksima 2 jam. Bagi temujanji via chat YM pula, masanya ialah 2 jam.

Merujuk kepada diskaun istimewa, bagi temujanji menerusi panggilan telefon, anda perlu jelaskan RM30 (bagi Ahli Kelab Eksekutif Bina Bahagia ) atau RM50 bagi bukan ahli; sementara bagi temujanji menerusi chat Yahoo Messenger, anda perlu jelaskan RM50 (bagi Ahli Kelab Eksekutif Bina Bahagia ) atau RM80 bagi bukan ahli;

Sila bank in ke akaun Bank Islam 120650 10035871 atas nama Bina Bahagia Services dan SMS nombor rujukan atau tarikh dan masa bayaran beserta nama penuh dan No. Ahli (jika ada) anda ke talian 013-2545965 dan maklumkan bentuk temujanji yang anda inginkan. Sertakan sekali nombor telefon yang akan digunakan untuk anda hubungi saya atau ID (alamat) Yahoo Messenger anda. Temujanji anda akan ditetapkan berdasarkan kekosongan jadual yang terdekat.

Diskaun istimewa ini sah untuk temujanji menerusi telefon atau chat YM bermula 1hb Ogos hingga 26hb Ogos 2011 sahaja.

PERINGATAN PENTING!!! Jika anda tidak dapat tunaikan temujanji yang telah ditetapkan, mohon kerjasama untuk maklumkan kepada PA saya, SMS ke talian 013-2545965 selewat-lewatnya dua jam sebelum jadual yang telah ditetapkan. Kegagalan anda berbuat demikian akan menyebabkan anda dikenakan penalti.

Untuk makluman, saya tidak akan batalkan temujanji yang telah anda tangguhkan maka saya terpaksa tetapkan penalti ini bagi mengelakkan tangguhan saat-saat akhir disebabkan tangguhan anda tersebut mengganggu jadual saya dan orang lain. (Hanya tangguhan atas sebab kecemasan sahaja dibenarkan dan tidak akan dikenakan penalti- maklumkan kpd PA saya butiran kecemasan anda itu)

Saya juga akan gunakan kaedah yang sama, memaklumkan tangguhan kepada anda selewatnya dua jam sebelum temujanji, jika terdapat perkara yang tak dapat dielakkan yang menghalang temujanji daripada dilaksanakan. Terima kasih di atas segala kerjasama.

Terima kasih!!!

Tiada ulasan: