13 Julai 2011

Tiada wakil saya di mana-mana

Petang tadi, seorang wanita menghubungi talian 013-2545965 bertanyakan mengenai kesnya sebab dia tak terima sebarang perkenbangan sedangkan dia dah pun jelaskan sejumlah bayaran. Bila disoal lebih lanjut oleh pembantu saya, wanita tersebut menjelaskan dia yang tika itu bersama bapa saudaranya bertemu 'wakil saya' di Mahkamah Syariah Klang. Selepas perbincangan, wanita tersebut menyerahkan sejumlah wang tunai sebagai pendahuluan untuk menyelesaikan kesnya. wanita tersebut diminta menghubungi talian 013-2545965 untuk mengetahui maklumat lanjut.

UNTUK PERHATIAN dan makluman, SAYA TIDAK SEDIAKAN WAKIL UNTUK BERADA DI MANA-MANA TEMPAT! Semua urusan hanya melalui talian 013-2545965 atau emel binabahagia@gmail.com.

Saya juga hanya berjumpa klien di KL Sentral dan bbrp tempat lain di luar KL seperti mesej yang hanya dikirimkan ke telefon anda melalui talian 013-2545965 sahaja.

Saya tak terima bayaran tunai untuk deposit penyelesaian kes, hanya deposit untuk booking temujanji berjumlah RM100 sahaja dan didepositkan ke akaun Bank Islam atas nama Bina Bahagia Services.

Jangan tertipu jika ada yg menggunakan nama saya dan minta bayaran tunai apatah lagi melebihi jumlah tersebut.Jika anda bertemu dengan 'wakil saya' tersebut, dapatkan maklumat dirinya (kalau boleh ambil fotonya juga) terutama nombor telefonnya yang pastinya bukan 013-2545965 dan segera adukan ke balai polis yang berdekatan.

Terima kasih.

Tiada ulasan: