15 Julai 2008

Ceramah motivasi di IKBN Dusun Tua

Pertama kali dalam sejarah kerjaya saya, bercakap di depan 390 orang. Sebelum ni, paling ramai pun dalam 200 orang sahaja. Pengalaman berharga ini saya dapat menerusi siri ceramah motivasi bertajuk Rahsia Kekal Cemerlang, yang saya bincangkan bersama-sama pelajar-pelajar baru IKBN Dusun Tua pada 11hb Julai baru-baru ini.

Mulanya agak risau memandangkan adik-adik tersebut telah keletihan (malam terakhir minggu orientasi) dan petang sebelumnya, mereka gelut bersukan. Alhamdulillah, sesi hampir 2 jam tersebut mendapat kerjasama sepenuhnya daripada adik-adik IKBN dan yang mengharukan saya ialah apabila saya dah nak tutup sesi saya itu, masih ada yang bertanyakan soalan dan minta saya sambung lagi sesi ceramah saya...

Tahniah adik-adikku semua. Moga kejayaan dan kecemerlangan milik kalian...

** Saya masukkan antara foto dan video berkaitan sebagai mengenang sejarah berharga ini:




** Masih ada video yang belum berjaya di'upload'. Saya akan cuba lagi di lain masa.

Tiada ulasan: