27 Mac 2009

Jadual temujanji terkini

Bermula 1hb April ini, jadual untuk saya bertemu dengan anda yang perlukan khidmat saya akan bertambah. Jika sebelum ini hanya 7 sesi seminggu tetapi bermula April ini, terdapat 23 sesi seminggu iaitu bermula jam 9.00am-6.15pm, setiap Isnin hingga Sabtu.

Jadual terperinci untuk setiap sesi ialah seperti berikut

Alamat tempat temujanji:

Lot 2.04, Tingkat 2, Anggerik Mall Shah Alam, No 5, Jalan 14/8, Seksyen 14, Shah Alam.

Memandangkan saya masih dalam proses 'memindahkan diri' dari bidang multimedia ke bidang konsultansi sepenuhnya, anda masih perlu berurusan dengan PA saya melalui talian 013-2545965 untuk menetapkan masa temujanji.

Mulai 1hb Mei, saya akan 100% bersama dengan Bina Bahagia Services dan insyaAllah, kami akan cuba mewujudkan Klinik Psikologi Keluarga dan Guaman Syarie, bermaksud anda yang inginkan pendapat dan pandangan berkaitan psikologi keluarga dan guaman syarie, boleh terus ke alamat di atas untuk mendapatkan khidmat yang berkaitan, tanpa temujanji terlebih dahulu. Namun, anda boleh 'booking' bagi memudahkan urusan anda.

Maklumat lanjut, boleh hubungi 013-2545965 atau emelkan ke binabahagia@gmail.com.

Tiada ulasan: