03 Mac 2009

Peluang kerjaya bersama BBS

Bina Bahagia Services (BBS) akan menganjurkan Bengkel Kerjaya khusus kepada para graduan dan bakal graduan di dalam bidang Syariah (Undang-undang) dan/atau Psikologi (Kaunseling).

Objektif utama penganjuran Bengkel Kerjaya ini adalah sebagai satu pendedahan secara langsung kepada para graduan di dalam bidang Syariah (Undang-undang) dan/atau Psikologi (Kaunseling) untuk mencipta peluang kerjaya sendiri tanpa mengharapkan peluang tersebut disediakan oleh pihak lain.

Di samping itu, BBS mengharapkan agar lebih ramai lagi perunding guaman syarie dan/atau psikologi keluarga akan lahir bagi memudahkan lagi kerja-kerja membantu mereka yang memerlukan di seluruh tanahair.

Bagi peserta bengkel yang berjaya melalui tahap ujian yang disediakan oleh penganjur menerusi beberapa siri kursus yang akan disediakan secara percuma selepas sesi pemilihan di dalam bengkel ini, mereka akan diberikan sijil kursus dan berpeluang untuk bekerja sambil belajar bersama BBS dalam tempoh minima 12 bulan dan selepas tempoh minima, mereka boleh memilih untuk terus bersama BBS atau mewujudkan pusat rundingcara sendiri dengan bimbingan dan tunjuk ajar daripada BBS.

Bengkel kerjaya ini akan dikendalikan oleh saya sendiri dengan bantuan tenaga kerja BBS yang lain.

Maklumat bengkel adalah seperti berikut:

Tarikh : 18hb April 09
Masa : 9.00am-1.00pm
Tempat : Bina Bahagia Services, Anggerik Mall, Shah Alam.
Yuran : RM20 sahaja (untuk makanan tengahari dan modul kursus)

CEPAT!!! CEPAT!!! Penyertaan terhad kepada 20 peserta sahaja.

Bagi mereka yang berminat, sila hubungi talian 013-2545965 untuk pendaftaran awal, kemudian ‘bank in’kan yuran pengesahan pendaftaran kepada Bina Bahagia Services, Bank Islam 120650 10035 871. Fakskan slip bayaran bersama maklumat diri yang lengkap (CV) ke 03-56219722 atau emelkan kepada binabahagia@gmail.com.


Kejayaan takkan datang bergolek tanpa usaha....!

Tiada ulasan: