14 April 2009

Klinik Psikologi Keluarga dan Guaman Syarie

Anda ada masalah....
- cinta?
- hubungan suami isteri?
- hubungan dengan ibu bapa?
- hubungan dengan saudara mara?
- hubungan dengan menantu atau mertua?
- hubungan dengan rakan sekerja atau jiran tetangga?

Anda alami konflik...
- jiwa?
- emosi?
- kerjaya?
- pembelajaran?
- rumahtangga dan perkahwinan?

Ingin tahu hak anda sebagai ......
- ibu?
- bapa?
- anak?
- isteri?
- suami?
- pelajar?
- pekerja?
- jiran tetangga?

Nak tahu prosedur kes syariah?

Inginkan suntikan semangat dan motivasi bagi meneruskan hidup?

JANGAN TUNGGU LAGI!!! Temui saya di Klinik Psikologi Keluarga dan Guaman Syarie, Lot 2.04 Tingkat 2, Anggerik Mall, Jln 14/8, seksyen 14, Shah Alam (berdekatan SACC Mall) dan segala masalah, konflik dan tanda tanya anda, akan selesai dan terjawab, insyaAllah!!!!

Bagi memudahkan urusan serta bagi mengelakkan anda terpaksa menunggu atau gagal menemui saya (ada jadual temujanji khusus), sila hubungi talian 013-2545965 bagi menetapkan temujanji atau isi dan hantarkan borang temujanji ini.

Bagi tujuan pengesahan (bagi mengelakkan pembatalan temujanji saat-saat akhir dan mengganggu jadual temujanji), sejumlah RM50 dikenakan bagi tujuan booking. Jumlah maksima RM50 lagi mungkin dikenakan kepada anda selepas sesi rundingcara selesai (ada kes yang tidak dikenakan bayaran tambahan lagi).

Bayaran booking boleh dibuat kepada Bina Bahagia Services, akaun Bank Islam 1206 5010 035871 kemudian fakskan slip deposit bayaran ke talian 03-5621 9722 atau 03-5511 4454 dengan menyertakan nama anda dan waktu temujanji yang dikehendaki atau emelkan ke binabahagia@gmail.com.

Sekiranya anda bermasalah untuk faks atau emel, anda boleh bank in kan ke akaun Maybank atas nama Suzalina Ghazali (PA saya) 16222 7320 752 kemudian smskan butiran bayaran (nombor rujukan) beserta nama dan masa temujanji pilihan anda ke talian 013-2545965.

Anda akan dihubungi segera selepas bayaran booking disahkan. Jadual temujanji bagi Klinik Psikologi Keluarga dan Guaman Syarie adalah seperti berikut:





InsyaAllah.... anda takkan menyesal bertemu dengan saya. Ramai yang telah bertemu dengan saya dan mengakui kebenaran ini. Hanya dengan RM50 atau maksima RM100, anda akan mendapat 'nafas' baru, insyaAllah...!



Percayalah, anda sukar temui khidmat yang sama dengan kos perkhidmatan serupa di tempat lain....!!!


MEMANG BERBALOI!!!






Tiada ulasan: