01 Jun 2008

Kelab Bersama Suzana

PENGUMUMAN!!!

Kini, Kelab Bersama Suzana dibuka untuk keahlian. Pendaftaran adalah PERCUMA.

Keahlian adalah terbuka kepada WANITA SAHAJA. Maaf ya, bukan nak pinggirkan kaum lelaki tetapi saya mempunyai agenda khas ketika idea kelab ini tercetus. Cetusan idea tersebut pula adalah berpunca daripada misi asal saya terlibat di dalam bidang ini iaitu untuk membantu kaum wanita mencapai bahagia.

Kenapa wanita sahaja? Saya sedar, antara lelaki dan wanita, kaum wanita lah yang paling banyak menghadapi masalah emosi. Masalah itu pula kebanyakannya berpunca daripada kaum wanita sendiri dan hanya diketengahkan (atau sebagai sebab) melalui kaum lelaki.

Tak percaya? Ada wanita merana kerana suami ada teman wanita lain. Bukankah itu puncanya wanita? Ada wanita yang merana kerana suami terikat dengan ibunya (mertua isteri). Bukankah itu puncanya wanita? Ada wanita gelisah bila menjadi bahan cerita jiran-jiran dan semua tahu, hanya wanita yang suka menyampai cerita. Bukankah itu puncanya wanita? Ada wanita kehilangan suami yang sukar muncul di kalangan masyarakat kerana bimbang dikatakan mahu merampas suami orang. Bukankah itu puncanya wanita?

Bukan itu saja, wanita juga lebih mudah berkongsi kisah dan rasa bersama wanita terutama yang agak senasib dengannya.

Lantaran itulah, Kelab Bersama Suzana diwujudkan bagi mewujudkan satu jalinan persaudaraan yang kukuh, saling memberikan semangat agar setiap wanita mampu terus berdiri gagah dan tetap cekal mendepani hari muka walau apa juga ujian yang diterimanya sebelum ini.

Apa istimewanya menjadi ahli? Layari Kelab Bersama Suzana .

Berminat?? Tunggu apa lagi? Sila isikan borang ini dan hantarkan segera.

Tiada ulasan: